DeshiRhymes.com

Home of Bangladeshi Hip Hop

JOIN the NEW Deshi Hip Hop Social Network NOW! www.DeshiRhymes.com... LOG ON NOW!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!
http://BoomBox.deshirhymes.com - For ALL your ONLINE RELEASES!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!
Radio.DR - Official Deshi Hip Hop Radio Station!
THIS FORUM WILL SHUT DOWN ON DEC 31ST. JOIN DESHIRHYMES.COM NOW!

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 164 on Mon Jan 24, 2011 11:54 am


You are not connected. Please login or register

BLAZIN ANNEX "THATS WASS UP"

Go down  Message [Page 1 of 1]

1 BLAZIN ANNEX "THATS WASS UP" on Tue Jan 16, 2007 4:34 pm

AashiQ

avatar
Blazin Annex Crew
Blazin Annex Crew
Ayo whats poppin RAF ...its been long time ...u told me to register and shit ..but didnt had time ....anyways here i am browsering around in ur forum ....and i see some group holding it down ...anyways so ima holla and talk abt my group right here ...i dnt know how its gonna work ..but i am not sure if the other group members gonna join or not ...but ima deff let them know to join and shit aight ....

GROUP NAME IS BLAZIN ANNEX
STARTED IN 2005 june 10th
MEMBERS : AashiQ (CEO, Producer, Website Designer, Little bit of Rapper)
Dee Corter (CEO, Rapper, Lyricist)
Isiac (Rapper & Lyricist)
BangGully (Rapper & Lyricist)
Guest Artist thats been holding us down is
Ah-Murda (Rapper & Lyricist) His also in a group called Chalis Chor ...its a desi Hip hop group ....

Website: www.blazinbangla.com ....its the home of blazin annex ...
DOING BENGALI HIP HOP AND GIVING PPL A NEW TASTE OF MUSIC >>>> hope ppl likes it and SUPPORT THE MOVEMENTS ...

also u can find us at myspace ..... www.myspace.com/blazinannex

View user profile

2 Re: BLAZIN ANNEX "THATS WASS UP" on Tue Jan 16, 2007 6:03 pm

infmous

avatar
Moderator
Moderator
lol abt time u guyz made it here aye

View user profile https://facebook.com/infmous

3 Re: BLAZIN ANNEX "THATS WASS UP" on Tue Jan 16, 2007 11:30 pm

m.u.g.z.


De$hi MCs Crew
De$hi MCs Crew
hell yeah !

welcome ashiq !

View user profile http://www.89.com

4 Re: BLAZIN ANNEX "THATS WASS UP" on Wed Jan 17, 2007 7:27 am

yep yep BA in da buildin

View user profile

5 Re: BLAZIN ANNEX "THATS WASS UP" on Wed Jan 17, 2007 7:52 am

DJ R@F

avatar
Admin
Admin
ay yo, Aashiq, welcum 2 DeshiRhymes.com ... glad u joined & took ur time 2 register ur crew...

ur crew's been registered n u got ur own sub-forum - http://deshirhymes.virtuaboard.com/Deshi-Crews-c6/Blazin-Annex-f30.htm

View user profile http://www.deshirhymes.com

6 Re: BLAZIN ANNEX "THATS WASS UP" on Wed Jan 17, 2007 9:34 am

AashiQ

avatar
Blazin Annex Crew
Blazin Annex Crew
LMAO when i join ...i thought more ppl will welcome me up in here ...such as X, Shakibkhan or what not ...but since i browser around too much and i see whats going on ...now i figure out whats happening ....

yo SHAQ post the diss on our forum aight ....1 luv

thanks too the ppl that showing us love ....and support ...god bless u guys 1 luv....hate us or love us ...we aint going down for no one ...ba thats wass up ....

View user profile

7 Re: BLAZIN ANNEX "THATS WASS UP" on Wed Jan 17, 2007 11:49 am

YunG Ka$H

avatar
Divine Poster
Divine Poster
oh, u already kno!

BA, dat's wassup!!

hell, u might find me up on ya site too

lolz

wah;z crackin ash

View user profile

8 Re: BLAZIN ANNEX "THATS WASS UP" on Wed Jan 17, 2007 1:59 pm

AashiQ

avatar
Blazin Annex Crew
Blazin Annex Crew
YunG Ka$H wrote:oh, u already kno!

BA, dat's wassup!!

hell, u might find me up on ya site too

lolz

wah;z crackin ash

Nothing much man just chillin and been busy ...as u can see our forum is not going anyways ...but what ever ...we wasnt even been on it that much ....but new stuff to look for ...keep checking the site....1luv

View user profile

9 Re: BLAZIN ANNEX "THATS WASS UP" on Wed Jan 17, 2007 2:26 pm

infmous

avatar
Moderator
Moderator
lol man x n skib busy wit examz, im sure they'd welcome u guyz if they wer here

View user profile https://facebook.com/infmous

10 Re: BLAZIN ANNEX "THATS WASS UP" on Wed Jan 17, 2007 3:07 pm

AashiQ

avatar
Blazin Annex Crew
Blazin Annex Crew
infmous wrote:lol man x n skib busy wit examz, im sure they'd welcome u guyz if they wer here


Oh aight thanks for the info ..i appriciated it ...i dnt have any idea abt exam in bd right now ...but i know lotta shit happening ...and how they got curfew right now and shit ...man i hate politics ....

View user profile

11 Re: BLAZIN ANNEX "THATS WASS UP" on Wed Jan 17, 2007 6:24 pm

infmous

avatar
Moderator
Moderator
ya politics iz a bitch

View user profile https://facebook.com/infmous

12 Re: BLAZIN ANNEX "THATS WASS UP" on Wed Jan 17, 2007 9:09 pm

DJ R@F

avatar
Admin
Admin
ay yo, Aashiq, u mite wanna post an introductory thread >>here<<

juss sayin dat u mite get more response there; cuz dis is da crew registration forum n many ppl dont surf 2 dis section i guess...

View user profile http://www.deshirhymes.com

13 Re: BLAZIN ANNEX "THATS WASS UP" on Sun Feb 11, 2007 3:43 am

BangGully

avatar
Blazin Annex Crew
Blazin Annex Crew
Blazin annex baby dass wasssssppppp....get read for THE TAKEOVER

View user profile

14 Re: BLAZIN ANNEX "THATS WASS UP" on Wed Jul 11, 2007 10:02 am

Junior Illmatic

avatar
Elevated Rhymer
Elevated Rhymer
ight when is this takeover and where is it, should i bring sum gunz??

View user profile

15 Re: BLAZIN ANNEX "THATS WASS UP" on Thu Jul 12, 2007 6:52 am

AashiQ

avatar
Blazin Annex Crew
Blazin Annex Crew
We TAKING OVER BY MUSIC (BANGLA HIP HOP MOVEMENTS) SO I DNT THINK WE GONNA NEED GUNS YET ...LOL ....BUT YEA IF U WANNA BRING UP ANYTING BRING UP THE MUSIC ...NA MEAN ....1 LOVE

View user profile

16 Re: BLAZIN ANNEX "THATS WASS UP" on Thu Jul 12, 2007 10:14 am

Junior Illmatic

avatar
Elevated Rhymer
Elevated Rhymer
ahha im jp Ashhiq yea ive neva seen soo many bengali rappers till i cam to this site this a HUG MOVEMENT..

View user profile

Sponsored content


Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum